Penis förlängare...

M

Minime

Jag vet att man absolut inte ska bry sej för mkt i vad andra gör, men jag kan bara INTE BRY mej! :( åsså måste jag klaga av mej lite här bara därför! :cool:
Först o främst så träffade jag på en gammla kompis häromdagen, med en schäfervalp :crazy: o eftersom jag känner grabben så vet jag att han inte köpt vovven för att den är så himla söt eller för att han vill lägga en massa tid på att träna... det är helt enkelt en penisförlängare! Kan mkt väl tänka mej att han ska ha den som en accesoar till bilen... o va 17 säger man? Antar att det är bäst att hålla tyst men man kan ju inte låta bli att grubbla...
Sen satt jag o tittade på annonser på b_ocket o hittade hundannonser med texter som "Men denna hundras mår inte bra när den får va hemma mkt själv... Därför är vi fel människor till denna hund.Pga att vi jobbar båda två." Ehh :confused: är det bara jag eller kollar man inte upp sånt innan man köper hundvalp, o inte när den blivit 8 månader?! :crazy:
O en annan annons, med en 3årig blandras som såldes för en vraksumma...o som redan haft 4 ägare, 5 då med den nuvarande fattade jag det som... det har varit mkt flyttande för den stackarn. Annonsen var borttagen nu såg jag o förhoppningsvis har han fått komma till en "slutgiltig" ägaren nu...hoppas!

Blev bara tvungen att skriva av mej lite... få ur mej en del! :smirk:

Sv: Penis förlängare...

...eller gråtandes berätta att man måste avliva hunden för att den drar i kopplet och man är gravid. Det blir så jobbigt att ha en hund som man inte har pli på då. Hoppas att barnet blir lättskött...

"Tänk efter före" heter det ju men inte många gör det - TYVÄRR!!

Kan hålla med om att det nog kan bli jobbigt att ha en stökig hund plus en unge...men har man inte pli på hunden så har man väl ingen annan än sej själv att skylla? :confused: oftast...

jo det är ett uttryck som tydligen är "lättare sagt än gjort", o särskilt då man skaffar husdjur verkar det som. Gäller det att skaffa barn eller att köpa en ny TV så funderas det, vägs för- o nackdelar och man tar reda på mkt mkt fakta! Men husdjur verkar folk skaffa hur som helst... diskuterade särskilt ang sommarkatter häromdagen, o det som föreningar och allmänt kunnigt predikar emot i årtionden, men fortfarande skaffas det nya små kattungar till sommarstugan som sedan lämnas vind för våg eller lämpas på djur-/katthem!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka