Pelleterad Miner Vit??

Arabis

Trådstartare
Ngn som vet om granngården har pelleterad Miner Vit?
De andra, Röd, Blå & ´Grön, vet jag finns pelleterad, men har ej sett den Vita. Ngn annan som har det?

Linda
 
Vet inte om den har börjat levereras till butik ännu, men den finns numera på hemsidan så den kommer nog så småning om.

//Alice
 
Jag har en hink hemma med miner vit och den är pelleterad. jag fick den med när jag köpte en häst för 2 v sedan.
 
Miner vit fanns på mitt Granngården idag när jag var dit! men tyvärr bara i 25kg säck... ca 300:- för den säcken..
Jag vet att det skall finnas en "hink" minervit oxå men inte på granngården i Gävle :)
 
Till mej sa dmo att det skulle komma ut i pelletshinkar i mars/april.
 
Arninge butiken tar in tidigast i höst. Undrar var min hink kommer ifrån????? Hästen är köpt i Örebro och hinken var full.
 
Menar ni att det finns pelleterad i säck , men inte i hink, eller att det är granulatet som finns i säck??
Mig spelar det ingen roll med hink el säck, jag köper gärna pelleterad i säck, om det nu är det som finns.

Linda
 
I Örebro häller de granulat på hink om man ber snällt...
Men jag ville helst ha det som pellets och det fanns inte.
Granulat klumpar sig till en stenhård massa i botten (samma med Fosforbalans) i kontakt med vatten. Ingen höjdare att göra rent burkarna :(.
 
ja nu när du säger det så kanske det var granulat i den 25kg säck jag kollade på... kollade inte så noga... men jag vill ha pellets juh... hm... ska kolla in kraffts hemsida..
:)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
462
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 009
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 206
Senast: Bison
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
970
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fråga?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp