Tusen tack till båda er som tipsat! Jag har hemskt dålig koll och kände inte till en enda av produkterna ni tipsade om (förutom Kamratposten då...
), så jag har fått många nya idéer! Tack!
Fortsätt gärna tipsa! Min unge fyller strax 1 år, så han är för liten för det mesta än så länge, men tiden går snabbt och det är väl nu i juletider (han fyller dessutom år i början av januari) mina tankar väckts av alla som undrar vad han vill ha i present. Det blir ju sanslösa mängder presenter (även om jag meddelat att folk inte behöver ge någonting, eller kan sätta in lite pengar på hans sparkonto istället) och då tänker jag att jag åtminstone kan försöka önska lite vettiga grejer åt honom, både i år och kommande år (så ta absolut inte hänsyn till hans nuvarande ålder när ni tipsar! Jag sparar alla bra tips inför framtiden, dessutom kan ju andra ha nytta av tipsen
).
Känner jag mig själv rätt så kommer denna tråden bli väldigt kontraproduktiv dock, då det högst sannolikt kommer sluta med att jag hittar en massa bra grejer som han absolut måste ha och som jag därmed köper själv till honom så att han får ännu mer presenter istället...