Pay and Jump, regler

Kiwifrukt

Trådstartare
Hur funkar det om man vill hoppa en Pay and Jump, och gärna vill att hästen ska gå två gånger, men inte vill gå upp i höjd? Är det okej att hoppa två gånger på samma häst på den lägsta höjden, om man skulle vilja det?

Sv: Pay and Jump, regler

det är det väl för de flesta arrangörer, smidigast är ju att fråga samtidigt som man anmäler sig. typ "hej jag vill rida bombana 2 ggr med samma häst, går det bra? ok tack!"

vore konstigt om de inte ville gå med på det.

Ja det kan man, jag brukar ha en eller två ekipage emellan bara så går det fort!!

Tusen tack för era svar, har aldrig hoppat någon Pay and Jump själv nämligen (än) och vet inte riktigt hur det går till.

Liknande trådar

Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Sirap
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 991
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag är så ledsen och besviken över mig själv för jag lyckats bli rädd för något som jag tyckte var så kul innan. Jag minns att jag bara...
Svar
15
· Visningar
1 385
Senast: zarmino
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
357
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25