Patrik Kittels hemliga häst!

Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Någon som vet något? Gissningar? Jag är så nyfiken så jag tror jag spricker! :D :love:

Ah jag är också riktigt nyfiken! Blev så besviken när det inte blev officiellt idag:p. Men jag isstänker att den är svart och kwpn-stammad med hinten att den var lik Totilas. Kan komma att tänka på ett par holländska svarta unghongstar, men vette sjutton om de skulle vara till salu.

(Min hemliga dröm är Bretton Woods, men den är inte PS släppa alls.)

Jag är också otroligt nyfiken! Kanske är det den där superhästen som gick så bra på unghäst-VM med Andreas Helgstrand? Eller det brittiska fuxstoet som vann?

på bilden som visats (med suddat huvud) är det en fux.
Jag tror att jerseyites sista gissning kanske inte är helt fel!

Men om det är Woodlander Farouche, varför hintade de om att den skulle ha likheter med Toto? Han vann aldrig unghäst-vm.

Gångarterna och utstrålningen? Jag tyckte de babblade en hel del om "the female Totilas" i sändningarna från VM.

Fast du har ju rätt i att Bretton Woods är den som påminner mest om Totilas på pappret - hingst, svart, och PSI. :)

Men nu är jag ju verkligen ute på djupt vatten men efter en snabb googling så står det att Mattias Rath har den Bretton... (och Totilas)

Men nu är jag ju verkligen ute på djupt vatten men efter en snabb googling så står det att Mattias Rath har den Bretton... (och Totilas)

Ja, tror nog att det stämmer. Är väl plastmamma Linsenhoff som är delägare även i BW. Nu har han även fått Fürst Romacier i stallet. Ärligt talat tycker jag inte att han rider så där super och önskade att de resurserna satsades på nån annan ryttare.

Och jag är av den åsikten att är man på den nivån så rider man i alla fall inte dåligt :rofl:

Och att det är roligt att inte resurserna ges till de "självklara", det öppnar för mer konkurrens och nya stjärnritter!

Och jag är av den åsikten att är man på den nivån så rider man i alla fall inte dåligt :rofl:

Och att det är roligt att inte resurserna ges till de "självklara", det öppnar för mer konkurrens och nya stjärnritter!

Haha, nej dåligt rider han kanske inte. Men jag gillar inte sättet han rider och det går inte att komma ifrån att hans resultat med VÄRLDENS bästa dressyrhäst EVER är en besvikelse.

Men däremot är han väl den mest självklara att få dessa hästarna med tanke på släktskapet och pengarna i ryggen.

Nu har jag fått lite inside info och jag drömmer härmed om en stoooor mycket vacker skimmel;)!

Är helt dementerat att det skulle vara Woodlander Farouche.

Tydligen var det inte en skimmel:/. Men en brun från samma land ska det tydligen vara, finns ju ett par riktiga godingar där!

Uno Donna Unique? Den är brun, dansk och rör sig som en dröm :love: Den vann väl unghäst-VM förra året?

Uno Donna Unique? Den är brun, dansk och rör sig som en dröm :love: Den vann väl unghäst-VM förra året?

Har funderat på den faktiskt. Men jag undrar om AH verkligen släpper henne? Hans hästägare lär ju vara supernöjda med honom, så man undrar om de ens vill sälja. Samtidigt har Andreas några andra hästar (som Stamina och Hönnerups Driver) som är i samma ålder och på det stora hela också hästar som har OS 2016 som mål. Så helt omöjligt är det väl inte:). Men då gillar jag Driver bättre om det ska vara en brun dansk:p.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel med Touchdown fick med sig två andraplatser från dressyren i Lyon, Frankrike.
Svar
0
· Visningar
75
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel är klar för OS-final i dressyr med sin häst Touchdown. En skön revansch efter att hans häst Well Done blev skadad på plats...
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel är klar för individuell OS-final i kür. Det efter att ha kommit tvåa i sin kvalgrupp – trots toalettproblem – Man kände...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: hundtant
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När den femstjärniga dressyren avgjordes under lördagen blev det svensk pallplats tack vare Patrik Kittel och Touchdown, som blev tvåa.
Svar
0
· Visningar
112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka