JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Patrik Kittel: ”Deja gick fantastiskt, Dude åker med till Göteborg”
Moderator
Hästnyheter
I går berättade Patrik Kittel och Lyndal Oatley att de ska bli föräldrar. ”Det känns helt fantastiskt”, säger Patrik som nog lär ha...
Hästnyheter
Nu är ännu en laddning ryttare klara för Patrik Kittels kommande stopp på dressyrturnén. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Sjutton ekipage gjorde upp i Amsterdam och det blev tyskt i topp så när som på Patrik Kittel och Deja, populära hos publiken och tredje...
Hästnyheter
Patrik Kittel och hästen Deja hamande på en fjärdeplats i världscupsdressyren från Amsterdam efter en miss i galoppombytena.
– Det var...
Högerregeln
Juridik & Ekonomi Hu så hemskt! Jag har ingen aning om hur den bilen jag åkte med lyckades ta sig ut, men han bodde i Paris och hade väl ngt trick.
I det...
Badger
5 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Och så fort jag gick ur tråden så lyckades jag se HvEs typ resultat på buke 😂 (var en risk jag var villig att ta), så då jag jag lila...
Ceta
7 minuter sedan
Svar: 996
Visningar: 31 403
Allmänt
Skoning
Hästvård Jag har aldrig hål för tåbrodd och jag samma slags skor sommar som vinter. Händer ibland att hovslagaren sätter på skor utan broddhål...
MiniLi
42 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 152
Vård
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Jag vet att det finns en hel del som som vill betala och en hel del som inte vill det och alla gör som dom vill. Jag skriver bara att...
Nota
45 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
Idag kl 12:52
Svar: 60
Visningar: 4 169
Avel