JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Patrik Kittel: ”Deja gick fantastiskt, Dude åker med till Göteborg”
Moderator
Hästnyheter
Regerande världscupmästaren Patrik Kittel är på plats i Basel och har inlett tävlingarna med en fin sjätteplats i Grand Prix tillsammans...
Hästnyheter
I går berättade Patrik Kittel och Lyndal Oatley att de ska bli föräldrar. ”Det känns helt fantastiskt”, säger Patrik som nog lär ha...
Hästnyheter
Nu är ännu en laddning ryttare klara för Patrik Kittels kommande stopp på dressyrturnén. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Sjutton ekipage gjorde upp i Amsterdam och det blev tyskt i topp så när som på Patrik Kittel och Deja, populära hos publiken och tredje...
Att umgås som par
Relationer Jag tänker att det hänger rätt mycket på en själv och socialt lättsam man är? Jag har rätt snäva ramar vänskapsmässigt och då är ju...
escodobe
8 minuter sedan
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Då har de fått inhalera och kortison om det behövts. Någon gång behövde ett av barnen syrgas. De gör ju en bedömning från fall till fall...
Guldaskig
13 minuter sedan
Svar: 1 822
Visningar: 97 500
Barn
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har betalat räkningar och beställt nödvändigheter från Apotea. Dags att kliva upp och äta frukost. Sen ska jag ta en promenad för att...
Liten
16 minuter sedan
Svar: 475
Visningar: 21 370
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snart dags att åka till veterinären igen. Glad att de har gratis tandkoll. Salukipojkens stygn i munnen skulle försvinna av sig självt...
Red_Chili
25 minuter sedan
Svar: 1 143
Visningar: 67 481
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt När jag var liten hade mormor och morfar två siameser (kullsyskon, de fick hanen gratis för att han skulle aldrig bli utställningskatt...
athena_arabians
Idag kl 05:46
Svar: 551
Visningar: 28 900
Katt
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Jaa, jag höjde till högsta fasta självrisken för två år sedan och det hjälpte ju ett år i alla fall 🙂. Enligt Agria så skulle det inte...
Takire
Igår kl 23:43
Svar: 78
Visningar: 2 975
Hund