JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Parasportgalan är igång – ridsporten har chans på flera priser
Moderator
Hästnyheter
Felicia Grimmenhag, Louise Etzner Jakobsson och Matilda Persson är nominerade i olika kategorier på Svenska Parasportgalan. Galan hålls...
Hästnyheter
De svenska paradressyrryttarna är redan nominerade till priser på Parasportgalan. Nu har Felicia Grimmenhag även nominerats till...
Hästnyheter
Efter olyckan hittade Louise Etzner Jakobsson nya mål i livet och på tävlingsbanan, och förra året uppfyllde hon sin dröm att återigen...
Hästnyheter
CPEDI3*-tävlingen i Danmark avrundades med mer svenskt bland topplaceringarna. Bäst svensk var än en gång Louise Etzner Jakobsson som...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 457
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 738
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 422
Djur
Bygga muskler på ung häst
Ridning Börja i lugn takt. När hästen har kondis kan du göra mer krävande styrkeövningar. Analysera ditt foder och putta in vad som behövs...
Freazer
50 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tycker hästen ser mer ut som en hopphäst. Lågställd med lång rygg. Hon ser överbyggd ut men jag har inte sett hennes exteriör...
fio
Igår kl 23:51
Svar: 258
Visningar: 13 645
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Jag är väl Fetchers främsta förespråkare här på Buke men det finns en anledning till att jag köpte en till när jag förlorade den första...
LenaH
Igår kl 23:30
Svar: 13
Visningar: 881
Avel