A
avslutat medlemskap
Jag är ju med i flera forum förutom buke och i ett forum finns det uteslutande tekniknördar med tonvikt på elektronik-konstruktion med uteslutande folk med fötterna väldigt mycket på jorden. Som på alla forum finns det ju en liiiten klick människor som inte går att övertala eller förklara ens handfasta etablerade fakta för och nu har jag märkt att vissa mer och mer blivit paranoida, dom tror på fullt allvar att "nån myndighet" sitter och avlyssnar deras telefon, läser deras SMS och mejl, spårar dom med kameraövervakning osv.osv. i det oändliga. Vissa tog vi ingen notis om från början, dom var paranoida från start men vissa andra som verkat jordnära har börjat flumma iväg mer och mer, är övertygade om att "nån" läst i deras dator osv. osv. fast dom är helt ointressanta och inte håller på med en massa skit.
Är det nån mer än jag som märkt att paranojan börjat sprida sig?
*Du ska inte tro dom slutat leta efter dig bara för att du inte är paranoid längre,,,,,*
Ps: Jag har slutat spana från brevlådor och soptunnor då det är för kallt att sitta där nu, jag spanar från högra hålet i vägguttaget istället inne i värmen.
Är det nån mer än jag som märkt att paranojan börjat sprida sig?
*Du ska inte tro dom slutat leta efter dig bara för att du inte är paranoid längre,,,,,*
Ps: Jag har slutat spana från brevlådor och soptunnor då det är för kallt att sitta där nu, jag spanar från högra hålet i vägguttaget istället inne i värmen.