Pannband med strassbokstäver????

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare gucci
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 3 782
Sv: Pannband med strassbokstäver????

Jag letar också efter brunt. Men dem på ponnyprakt såg väl lite konstiga ut ?

Jag fick med nå hansbo reklam i nån häst magazinet..
Dom tillverkar pannband sär du köper till de bokstäver och så fanns det hjärtan och nå mer grejs och så skriver du vad du vill och så kan du ändra texten själv. Kommer dock inte ihåg priset men det borde stå på hansbos hemsida...

Jag har en fråga, hur seriöst är ponnyprakt egentligen? Kan man lita på dom? Min kompis skickade en beställning och hon har inte fått nått svar eller nånting!

Dessa pannband finns också hos H****L*** i Bredden, iaf i svart. Jag har inte köpt något själv men vet att andra gjort det.

Jag har beställt ifrån Fancy Dog och det var rejäla bokstäver som inte var i plast. Det ser ut att vara i bra kvalité och att inte bokstäverna ska falla av. Det rekomenderar jag!

Precis som "mirjada" sa så har Hansbo pannband med strassbokstäver, som man kan ändra vad det ska stå på när man vill;) Så kolla på deras hemsida:)

Jag letar alltså efter STORA bokstäver inte små pyttepyttiga då syns det ju inte ändå :crazy:

wondeeR skrev:
Jag har en fråga, hur seriöst är ponnyprakt egentligen? Kan man lita på dom? Min kompis skickade en beställning och hon har inte fått nått svar eller nånting!

Har hon mailat och frågat? Jag har handlat mycket från Ponnyprakt och det har varit oerhört seriöst och en bättre service än jag fått någon annanstans. Men jag bor så till att jag kan åka dit och handla.. Jag tror att det är så att Ponnyprakt vuxit något otroligt, så det kan vara så att Cathrine som har det helt enkelt inte hinner med, men som sagt, maila och fråga! Hur länge sen är det hon beställde? En hel del av sakerna specialbeställs ju från England och då kan leveransen dröja. Det står på hemsidan att de under sommaren är ute "på turné" ofta och då kan leveranser och e-postsvar dröja...

Senast ändrad:

Originalpannbanden med strassbokstäver kommer ursprungligen från Hansbo, är det dom Du menar?

En tjej som jobbar på Horse Life i Infra City känner hon som kom på idén, så de finns att köpa där. Dom finns inte på så många andra ställen. Infra City ligger i Upplands Väsby.
//Lina

Dom är superfina, har tänkt beställa ett sen vad tycker ni om
"Fast 2 Furius" (kan man ha siffror?)
( 2 Fast 2 furius men det ser konstigt ut med 2, 2or! )

"Simply the best" känns lite fjantigt men samtidigt coolt och

"What a feeling" fast det skall jag ju ha på vår nya sadel sedan som bricka därbak :)

Hur många bokstäver kan man ha på?

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
583
Senast: skiesabove
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 000
Senast: ako
·
Utrustning Jag har ett i-landsproblem med att mitt fina pannband gärna flyttar sig upp och ner längs sidostycket/nackremmen (micklem-kopia) när...
Svar
5
· Visningar
1 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka