Pälsätare

Karoliten

Trådstartare
Så har vi fått pälsätare i år igen😔Någon som kan nått knep förutom ultrashield och att klippa hästarna?

Så har vi fått pälsätare i år igen😔Någon som kan nått knep förutom ultrashield och att klippa hästarna?

Jag har haft det en gång och då bara på en häst men veterinären rådde mig då att köpa Frontline för hund. Två pipetter till fölet och tre till de stora hästarna. Tror att jag behandlade en gång samt hivade ut täcken, borstar och annat som använts den senaste tiden i en snödriva ett par dygn. Har inte sett pälsätare sedan dess.

Jag har haft det en gång och då bara på en häst men veterinären rådde mig då att köpa Frontline för hund. Två pipetter till fölet och tre till de stora hästarna. Tror att jag behandlade en gång samt hivade ut täcken, borstar och annat som använts den senaste tiden i en snödriva ett par dygn. Har inte sett pälsätare sedan dess.
kan man köra det på dräktiga ston?

Liknande trådar

Hästvård Min häst har varit väldigt besvärad av bromsar i år. Mycket värre än tidigare år men så tycker jag också att det verkar vara större och...
Svar
3
· Visningar
372
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 808
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Skötsel av utedass

Hund, Katt, Andra Djur