Strålande, tack!Jag fick med spinn på min murgröna och jag sprayade några ggr/ vecka med diskmedel och vatten i 2-3 veckor, sen har jag inte sett spinn igen. Detta var i december
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strålande, tack!Jag fick med spinn på min murgröna och jag sprayade några ggr/ vecka med diskmedel och vatten i 2-3 veckor, sen har jag inte sett spinn igen. Detta var i december
Jodå, de fick vattenbad och mår fint. Spicy piggnade till sig görsnabbt och har redan fått en del rötter. Aarti var lite segare, men nu börjar den piggna till sig.Hur mådde sticklingarna @gul_zebra? Hade två paket som kom idag och det första hade klarat sig långt över förväntan. Ska öppna nr. 2 nu
Jag läste att palettblad inte riktigt tål t-sprit? Nu har jag kört på rapsolja och såpa.@gul_zebra om du gör såpa blandning kan du ha i lite lite t-sprit och.
Man får verkligen ha pyttelite.Jag läste att palettblad inte riktigt tål t-sprit? Nu har jag kört på rapsolja och såpa.
vad är det för en med rosa längst ut på bladspetsen?När man varit i stugan 3 dagar o kommer hem till detta Visa bifogad fil 72756
Hainesvad är det för en med rosa längst ut på bladspetsen?
Wuh så fint. Är det en Crown Jewel med taggiga blad i mitten? Och Pumpkin Spice till höger om den? Inser att jag lider av svårt Pokémon-syndrom när det kommer till Paletter...Ett bord paletter var det här! Visa bifogad fil 73045
Görsnygg, en egen?Denna blir bara snyggare och snyggare... får nog försöka ta in en stickling av den sen.
Visa bifogad fil 73046
Tack! Det är mestadels fröisar som blivit diskvalificerade/blommar/ jag har för många av eller som har varit misstänkt för ohyra.Wuh så fint. Är det en Crown Jewel med taggiga blad i mitten? Och Pumpkin Spice till höger om den? Inser att jag lider av svårt Pokémon-syndrom när det kommer till Paletter...
Tack! Ja, det är en fröis från Crown Jewel.Görsnygg, en egen?
Har satt ut min wallstreet nu som jag köpte på eko 1 maj, den vill inte riktigt ta sig och häromveckan åkte den i golvet pga fönster som slog upp, så nu tänkte jag att den får en chans ute i sommar och sen tar jag eventuellt in en stickling från den i så fall.Tack! Det är mestadels fröisar som blivit diskvalificerade/blommar/ jag har för många av eller som har varit misstänkt för ohyra.
Den mörka i mitten är en fröis från Oxford Street. Den orangea till vänster är en Wall Street, den blir helt magisk utomhus! Svårt att fånga på bild men den skiftar i ngt rödrosa som är döläckert mot det orangea.
Tack! Ja, det är en fröis från Crown Jewel.
Tack! Det är mestadels fröisar som blivit diskvalificerade/blommar/ jag har för många av eller som har varit misstänkt för ohyra.
Den mörka i mitten är en fröis från Oxford Street. Den orangea till vänster är en Wall Street, den blir helt magisk utomhus! Svårt att fånga på bild men den skiftar i ngt rödrosa som är döläckert mot det orangea.
Tack! Ja, det är en fröis från Crown Jewel.
Ja, det är jättekul! Man vet aldrig hur det blir. Jag gillar Oxford Street, har fått många roliga fröisar från den nu också men ingen är ett dugg lik frö-mamman!Alltså det är så himla roligt att man kan få riktiga svanar ur ganska "vanliga föräldrar". Jag kanske är lite färgad av att Oxford Street hade kvalster när den kom hem till mig, men jag tycker de är ganska trista. Din avkomma är superfin, likaså den efter Crown Jewel. Har den alltid haft lite ombré eller är det tillkommet efter den fick komma ut?
Ja, så snygg har jag aldrig sett Wall Street, visste inte att den blev så lila i mitten (eller om kameran luras lite)