Påhoppad!

K

Kristin80

Blev nyss påhoppad i ett privat meddelande här på bukefalos av någon som trodde jag var nån annan. Har fler varit med om det?:(

Sv: Påhoppad!

Njae.. intressant vet jag inte... Men det måste vara jobbigt när man blir påkommen...:eek:

Kristin80 skrev:
Blev nyss påhoppad i ett privat meddelande här på bukefalos av någon som trodde jag var nån annan. Har fler varit med om det?:(

Nej.

Jag är jag och än har jag har inte blivit tagen för någon annan :cool:

Hur menar du med påhoppad?????? Inte ngn som trodde sig känna dig och var trevlig och glad då eller???????:confused:

Nej, personen verkade inte speciellt glad, o jag vet inte ens vad jag gjort. Eller vad den som jag påstås vara gjort....:confused:

Kristin80 skrev:
Nej, men du ska inte vara ledsen för det. Du råkade bara ha en viss likhet i ditt nickname :angel: .........å då blev det fel mål som blev beskjutet, så att säga :D

Mm.. kanske... men den som jag påstås vara heter inte det minsta likt mitt nickname....

Kristin80 skrev:
Nej, personen verkade inte speciellt glad, o jag vet inte ens vad jag gjort. Eller vad den som jag påstås vara gjort....:confused:

Oj, det var ju inte så kul.. Men strunta bara i vad den personen skrev, h*n verkar inte vara värd att ödsla energi på. ;)

Sant... Men jag svarade iallafall o bad om ursäkt ifall jag stött mig med personen på nåt sätt...

Är väl lite känslig idag kanske... sån tid på månaden...:crazy:

apocalypsen skrev:
Bara av någon som mycket väl visste vem jag var men visst kan det vara en intressant upplevelse:devil:

He, he, det har jag också varit med om men jag blev inte direkt upprörd utan mest fascinerad över hur folk orkar hålla på...:devil:

Idag känns det iallafall bättre, va nog en dålig dag för mig igår. Men det känns förmodligen sämre för "påhopparen"...:devil:

Liknande trådar

Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama