Paddexbana

Glimris

Trådstartare
Är det någon som blandat Paddex med något annat material?? Har haft min ridbana med Paddex i fem år men det har minskat lite för varje år så nu måste jag ha lite nytt material. Underlaget har varit fast och bra men tycker krosset sliter på hovarna och är väldigt vasst att ramla av i (vilket händer då och då pga. nybörjarverksamhet) Dessutom dammar det väldigt, men det gör väl nästan alla underlag vid torka så det är inte det stora problemet. Skulle vilja blanda med något finare, förslag??

Liknande trådar

Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Amk
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 717
Senast: Lobelia
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 549
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka