paddar under fleecelindor

timme

Trådstartare
måste man verkligen ha paddar under fleecen för blir något otroligt tjockt med padden under?

Sv: paddar under fleecelindor

Näst efter gramantrådarna så är detta nog en av de absolut vanligaste frågorna på buke, sök o du hittar hur mycket som helst.
Om det blir för tjockt så klipper man väl av lindan till lagom längd?

Paddens uppgift är ju att fördela trycket från skarvarna på lindan, och alla lindor ger skarvar oavsett material. Så ja, jag tycker padden behövs även under fleecelindor. Fördelen med fleece är ju att det är lätt att klippa av till lagom längd.

Klipp av lindorna till lagom längd eller skaffa tunnare paddar (om det går)

Liknande trådar

Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 540
Senast: Marita73
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 467
Senast: Stergo
·
Utrustning Är det en ny trend att ha en padd under nosgrimman? Det dök upp reklam i mitt fb-flöde häromdagen, och nu ser jag att flera har det på...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: zarmino
·
Övr. Djur Hittade precis en skittorr groda eller padda i en kruka men vid en närmare titt så lever den, om än knappt. Vad fan gör jag?! Har lagt... 2
Svar
22
· Visningar
3 286
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka