Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis köpt en passande westernsadel,min fråga,rek ni att man använder både pad o filt fastän sadeln ligger bra.Ska man ha nåt särkilt material på pad el filt?Berätta gärna då jag e ny inom western utrustning :-)
Westernsadeln har ingen egen stoppning som en engelsk har. Man måste ha en bra pad under! Filt är frivilligt.
Själv tycker jag om ullpadar, brukar ha en filt under för att underlätta när det kommer till rengöring.
Ok tack för svar :-) Vilka paddar rek ni? Fick med en pad och filt till som jag då kan använda mig av, men tänkte höra om det finns kanske nåt ännu bättre material , med tanke på sommarvärmen :-)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.