På skogspromenad med en liten tiger *bildbomb*

tindra

Trådstartare
kittynparents.jpg

forrestcat.jpg

smyger

smyger.jpg

mitt i ett språng
jumping.jpg

klättra i träd
three.jpg

forts.

Sv: På skogspromenad med en liten tiger *bildbomb*

vilopaus

vila.jpg

stone.jpg

lite kel
kela.jpg

påväg hem
stig.jpg

Katzor följer efter föräldrarna om de lämnar huset samtidigt och ser till att de inte går för långt bort (är de för långt hemifrån så jamar hon och tycker att de ska gå hem).

Båda kissarna kommer och går som de vill men katzor sover gärna inne på nätterna i pappas fotölj...

katzor2.jpg

katxor1.jpg

Det är så härligt att ha en "promenadkisse". Vår Taz får gå lös när han är på landet och då ska han ofta följa med mig och min kille när vi går utanför tomten. Vi är hans föräldrar som måste skydda honom mot faror för själv vågar han inte gå ut i skogen. :love:

naw va sött :D

katzor är en liten mördarmaskin och tuff som bara den men hon måste ju hålla reda på familjen iaf :love:

Naaw, vilken sötis ! Lite lik min kisse men min är mer vit :P

naw va sött :D

katzor är en liten mördarmaskin och tuff som bara den men hon måste ju hålla reda på familjen iaf :love:

Taz är också en liten mördarmaskin, denna sommar har han redan fångat 2 skogsmöss och 8 fåglar (som vi sett). Bara i närheten av tomten. :eek:
Vi satte på halsband med bjällra men det hjälpte inget.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 357
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar