på en natt...

tindra

Trådstartare
har lillpojken vuxit minst TVÅ storlekar. jag skojar inte. han som var en liten bebis, nu är han jättestor och jag hajjar till varjegång jag ser honom!

de kastrerades ju förra onsdagen och tog det lugnt ett antal dagar och jag såg inte så mycket av dem.. men kan de växa så mycket på en vecka ? han är inte fet. han är bara stor. kan knappast kalla honom lillpojken längre jue.

Sv: på en natt...

:rofl:

näeee han är minst lika söt... och för att bättra på det har han lagt till en extra bekymrad rynka i pannan..

men! han kurrar fortfarande.. var rädd att det var könsmogen hane läte ... men icke.. han säger fortfarande *kuuurrrrr* när han hoppar från fönsterbrädan..och han rusar till sina damer (mamma + flickvänn) för att gnugga nos :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 187
Senast: WildHorse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 456
Senast: miumiu
·
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 308
Senast: Hoarfrost
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar