På Dannero den 18:e!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Minime
  • Startdatum Startdatum
M

Minime

Då ska syster starta storhäst på riktigt för första gången!! No more ponnytrav! ;) Startlista
Nr 6, Trollpärlan, som är vår egenuppföda (brun-) svarta :devil:. Återstår att se om Emma kan tämja henne bättre än tidigare kuskar! :angel:

Om ni ska dit kan ni väl vara snälla och Hejja på dom och hålla tummarna!?!? :bow:

Sv: På Dannero den 18:e!

J*KLAR att man redan är upptagen på söndagen med annat! :mad: Ser en massa intressanta kallblod som jag skulle vilja fota i startlistan, din är en av dom, buhu!

Men håller tummen!

För att jag är en riktig kbl travarnörd, är redigt intresserade av stammar och det medför att jag fotodokumenterar så många jag kan till våran databas :D that's why

Sen gillar jag pappan till henne, snyggve hingst!

Först hade hon Tiara Fri! Sedan hade hon Rödfräsen en eller två säsonger men det gick inte rikitigt lika bra med honom...

I see! :D

Tandtroll tål ju att tittats på, ja! Dessvärre har inte Pärlan ärvt manen, den har lillayster (e. Rolex K) fått. Mkt ska man vara med om!

Hade glömt bort denna tråden!
Den 18:e gick det inget vidare... Emma höll på att slita ihjäl sig i värmningen tydligen, och slutade som 9:a. :grin: Men däremot den 5:e denna månad så kom dom TVÅA!! :banana: O jag missade alltihopa...

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka