Överårig ryttare

tallkotten

Trådstartare
Tycker jag inte hittar något som säger hur det funkar med överårig ryttare på ponny i ponnytävlingar? Vet att förra året var det helt ok att tävla avd B, men får man inte det längre?

Tacksam för svar!
//en som funderar på om det är helt onödigt att skaffa mätintyg och försöka tävla som ungponny 2015..

Bäst är väl att kontakta ansvarig på förbundet via mail, skriva ut svaret och ta med på tävlingar som backup om nån domare har annan tolkning.

Har inte läst färdigt nya tr själv än, men rent logiskt ur utbildningssynpunkt för ponnyerna borde överåriga fortfarande få "tävla" avd b.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
997
Senast: tomte
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 242
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 946
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka