Överårig ryttare

tallkotten

Trådstartare
Tycker jag inte hittar något som säger hur det funkar med överårig ryttare på ponny i ponnytävlingar? Vet att förra året var det helt ok att tävla avd B, men får man inte det längre?

Tacksam för svar!
//en som funderar på om det är helt onödigt att skaffa mätintyg och försöka tävla som ungponny 2015..

Bäst är väl att kontakta ansvarig på förbundet via mail, skriva ut svaret och ta med på tävlingar som backup om nån domare har annan tolkning.

Har inte läst färdigt nya tr själv än, men rent logiskt ur utbildningssynpunkt för ponnyerna borde överåriga fortfarande få "tävla" avd b.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 393
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 922
Senast: Roheryn
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 218
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar