RubinNovak
Trådstartare
Min hund sederades idag för fjärde gången i sitt liv. Hon somnar alltid djupt men uppvaknandet har alltid varit "enligt standard". Även idag somnade hon såpass djupt att både vet och djurvårdaren anmärkte i stil med "Oj vad djupt hon somnat". Uppvaknandet tog denna gången extremt lång tid, även under uppvaknandet fick vi höra från vet att det tog ovanligt lång tid. Jag som inte är en extrem hönsmamma i vanliga fall hann bli väldigt orolig. Nu är det 3,5 timme sedan hon fick uppvakningssprutan och hon ligger här helt utslagen. Inte bara trött, som hon brukar vara resten av kvällen. Utan HELT utslagen. Hon har lätt att börja flåsa och tungan hänger ut okontrollerat på sidan. Hon är fortfarande som hon var när hon till slut började vakna hos vet. Hon har varit ute och gått, kissat osv. Var av förklarliga skäl inte sig själv där heller.
NÄR bör jag börja bli orolig? Jag har lust att ringa någon nu men jag vet ju att det kan ta olika lång tid för olika hundar. Jag går iaf inte och lägger mig förrän hon är pigg.. Erfarenheter?
NÄR bör jag börja bli orolig? Jag har lust att ringa någon nu men jag vet ju att det kan ta olika lång tid för olika hundar. Jag går iaf inte och lägger mig förrän hon är pigg.. Erfarenheter?