JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Oväder stoppade lagfinalen på EM
Moderator
Hästnyheter
På torsdagen avslutades lagfinalen på ponnyernas dressyr-EM i Ungern efter att ha fått avbrytas på grund av dåligt väder på onsdagen...
Hästnyheter
Lagfinalen i hoppning på EM var en rysare av stora mått. Kolla in lite av vad som hände, både på och utanför banan. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Det svenska laget tog ledningen och Peder Fredricson med H&M All In behöll sin guldsits. Ladda med dagens svenska EM-rundor inför...
Hästnyheter
Det svenska ponnylaget, där Ingemar Hammarström från Mitt Hjärta Hästsportförening ingår, red för medalj på EM i lagfinalen.
Men ett...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Handlar det inte mycket om maximalt med speed för sin storlek i agility? Så man kanske hamnar i en mer fördelaktig klass storleksmässigt...
Linda_A
Alldeles nyss
Svar: 1 834
Visningar: 177 541
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Klaga inte.
Min katt kostar 362 kr/månaden (IF) och då har jag aldrig varit med henne till veterinären (annat än för kastrering och...
ufot
1 minut sedan
Svar: 1 086
Visningar: 56 794
Katt
Kastrera tik med titthål
Hundhälsa Finns inget på deras hemsida om det varken information eller pris eller under tjänster. Jag har för mig att vi nyligen hade en som åkt...
Malibu_Stacy
34 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 109
Hund
Färgtråd III
Avel Ber om ursäkt på förhand att jag inte kan de korrekta termerna/sätt att uttrycka mig men lite hjälp på traven åtminstone och reserverar...
Murray
26 minuter sedan
Svar: 653
Visningar: 76 609
Avel
Bildtråd
Gnägg Idag testade vi terräng med Stig. Han tar som vanligt allt med en klackspark! 😍
Ninnurur
41 minuter sedan
Sadel till unghäst hjälp
Hästmänniskan Köp en trevlig äldre Prestige hoppsadel. De är väldigt tacksamma i passformen och du får mycket sadel för 5-6.000:-.
Fiorano
45 minuter sedan