Outlyne Vs Demeter CRW

Livemylife

Trådstartare
Finns det möjligen någon som testat både Demeter och Outlyne som kan svara på om det är stor skillnad mellan västarna?

Det är ganska stor skillnad på passform, comfort och följsamhet. Vid första anblick kan dom nog uppfattas ganska lika men sen märker man hur mycket mer följsam och mjuk outlyne är.

Jag hade en motsvarande demeter crw när jag var mindre. Den hade ett par år på nacken och var som en tvångströja. Aldrig mer sade jag och tittade på såna panelvästar istället när det blev dags men butiksbiträdet tvingade mig att prova outlyne och en sån blev det. Underbar väst! :love: Och materialet är fortfarande otroligt följsamt flera år senare.

Jag har inte känt på hööks nya demeter men min uppfattning är att kvalitet lönar sig i slutändan. Särskilt vad gäller säkerhetsutrustning.

En viktig sak med outlyne är att hur den känns i affären är HÅRT jämfört med hur den blir när den är varm. Då är den följsam som gelé!

Jag vet inte hur demeter blir när den blir varm, men luras inte av hur outlyne känns direkt man sätter på sig den.

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Zpunk
·
Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
753
Senast: iNHALE
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: Emiro
·
Avel Jag ska rapportera in resultat av betäckning och funderar över vad som räknas som resorption vs kastning? Tekniskt sett innebär ju båda...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka