Otur i dag

T

Tirza

Orolig min häst har fått en smäll känns som om det är ett litet hål i mellan revbenen.Hon äter mm ska jag avvakta med vet tro.Tror ni att jag är pjåkig.Eller vad jag är orolig.:banana:

Sv: Otur i dag

Tirza skrev:
Orolig min häst har fått en smäll känns som om det är ett litet hål i mellan revbenen.Hon äter mm ska jag avvakta med vet tro.Tror ni att jag är pjåkig.Eller vad jag är orolig.:banana:
Jag Vill inte att hon ska ha ont jag var inte hemma när det hände.

om jag vore du så skulle jag ringa vet. direkt på morgonen imorgon om hon är minsta svullen. det låter inte så bra om det känns som ett hål i revbenen..
hoppas det löser sig!:smirk:

berätta gärna hur det gått sen! lycka till..:smirk:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·
Hästvård Idag var vi iväg på klinik och känner bara att jag skulle vilja ventilera mig lite. Se om fler kanske har liknande problem? Veterinären...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Zevzan
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 943
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama