Oslo Grand Prix 2010

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Snazzy_Millie
  • Startdatum Startdatum
S

Snazzy_Millie

I går ble hele feltet klart, og søndag 16. braker oppkjøringen til Elitloppet løs:

Beanie M.M.
Copper Beech
Define the World
Enough Talk
Lisa America
Maharajah
Nimrod Borealis
Premiere Steed
Spring Erom
Tinita Love

Jeg tror Define The World tar hjem dette selv om det er 2100m.

Hva tror dere?

Sv: Oslo Grand Prix 2010

Fin bild :)

Är det nummerordningen? 8 med framspår? Måste veta vilka spår de har innan jag kan berätta vem som vinner :D

Takk :love:

Nei det tror jeg ikke, meg bekjent finnes det startlister kun frem til og med fredag 14. pr. nå.
Ja, det har vært det, og banen er ikke blitt noe bedre så det blir nok 2 bak i år også.
Får si ifra straks jeg vet startnummer så du kan utrope vinneren ;)

Jag hoppas och tror att Beanie M.M. vinner, en löparskalle och sån styrka kommer han nog komma långt på i det här löpet. Men det är många bra hästar imot. Maharajah är som alla vet ruggig och blir ju "aldrig" trött, ska bli kul och se vad han går för. Men dessa lopp i kroppen han har fått kommer han vara på topp till denna uppgift, längtar :D

1. Lisa America - Jorma Kontio
2. Premiere Steed - Jean Michel Bazire
3. Define The World - Paul McDonell
4. Maharajah - Örjan Kihlström (Stefan Hultman)
5. Copper Beech - Conrad Lugauer
6. Spring Erom - Björn Goop (Håkan Olofsson)
7. Nimrod Borealis - Matthieu Abrivard
8. Tinita Love - Geir Vegard Gundersen
9. Beanie M.M. - Torbjörn Jansson (Morten Waage)
10. Enough Talk - Luc Ouellette

Nu blir jag lite osäker på Beanie M.M. med spår 9. Då tror jag absolut på Define the world med ett riktigt bra spår!

Premiere Steed eller Spring Erom vinner :D Spring Erom kanske visar att han hade varit värd den ganska stora summan han var till salu för.

:D
Er det to hester som ikke kan vinne er det Spring Erom og Tinita Love :p

Jag vill veta varför du inte tror på dom!

(Personligen är jag svag för Beanie MM. Jag tror faktiskt att 9:e spår passar både häst och kusk ganska bra. Därifrån finns det ingen given strategi, som sist när en viss fux satte näsan främst. Copper Beach var bra då, men Conrad Lugauer (stavning??) var rent mästerlig - han tog väl vara både på att Nu Pagadi hoppade och på att Beanie svarade Torvald. Jag tror att det är vad som krävs - en bra häst och en mästerlig styrning. Jag ser ingen dålig häst i startfältet och inte heller någon som är helt överlägsen - å andra sidan är jag grymt närsynt)

PS det ska bli spännande att se Kontio köra Lisa America - min uppfattning är att det är en häst som blandar och ger

Jag vill veta varför du inte tror på dom!
Jeg synes ikke de holder høy internasjonal klasse, i motsetning til mange andre i feltet. Når SE vant over Mahahaahahhhahahahaha så Mahahaahhahahahaha helt ubrukelig ut...

Unibet gir 25 på DTW! Rapporteres om fin bane nå selv etter mye regn i natt.

LISA AMERICA I love you! :bump::love::banana:

Hadde vinner på både 1, 2 og 3 ty takk for maten 33 i odds haha

Spilte bare 4 løp og hadde Dressedforsuccess vinner til 9ish også :devil:

Blir roligt att se Lisa America speeda ner alla över upploppet om två veckor! :love: Och att se Maharajah i nästa lopp.

>solros. Spring Erom, hm, hur kan dom ha tänkt med det namnet? More... :o :rofl: Fler smarta idéer väntar på vin-filten i år... :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka