Örter för host hästar från Eqimins....

N

noris96

Är det någon som provat Air way från Equimins ? så här står det på hemsidan
Beskrivning:
En blandning av nio olika örter, alla kända för sina egenskaper att gynna andningsproblem.
Anis har en slemlösande effekt, och är därför utmärkt att använda vid hosta.
Gullris har antiinflammatoriska egenskaper.
Pepparmynta gynnar andningsorganen.
Gingko används ofta vid problem i bronkerna.
Lakritsrot är slemlösande och används därför till djur med luftvägsproblem.
Nässla gynnar andningsorganen.
Läkemalva är slemlösande och lenande vid luftvägsproblem.
Vitlök har anti-bakteriella egenskaper, slemlösande och kärlvidgande Vitlök är utmärkt att använda vid luftvägsproblem.
Låter ju bra men funkar det? vill inte gärna stå och koka ngt man som tydligen gör från Alg-Börjes.Så om ngn provar dessa el några andra som är bra så skulle jag väldigt gärna veta vad ni provat,även det som inte funkat såklart...tack

Sv: Örter för host hästar från Eqimins....

Men är det verkligen ingen som provar Air-way??????? Jag är nästan på väg att beställa men står och vacklar....Är det bara bullshit eller ? Det går inte att bara köpa och köpa och testa...Så snälla ni som provat..berätta!!!!!!!!!!!!!!

känner igen flera av örterna, har gett dem i en annan ört-blandning till min häst :) Tror inte att det bara är bullshit, låter ytterst vettigt tycker jag :) Beställ en förpackning och se hur det funkar på din häst vetja :) vill gärna veta mer om det jag oxå...någon måste ju ha provat? Var beställer man det?

http://www.equimins.se/
Jag har köpt andra produkter där och varit nöjd.1 kg örter kostar 288 kr och sedan frakt.Skitdyr frakt har dom tyvär.Ska nog köpa och prova ändå,men får nog vänta ett tag.Beställde 1kg Flexijoint och 1 liter Djävulsklo med frakt på det så blev slutsamman nästan 1200 kr(snyft)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka