örnäs regional

K

kolur

någon som ska vara med? själv ska jag tävla kolur i t2 och v2 och minning i v2

första tävlingen med minning på länge nu. men nu när det e hemma plan får hon också vara med:)

Sv: örnäs regional

haha ja :p shit vad ont i baken jag har, men det var de värt för vi hade riktigt skoj :D

såren har nästan läkt nu, ska köpa en syntetgjord som inte skaver så fort lillhästen har fått in den i butiken.

vi fick 5 och 5,5 på skritt, trav och galopp och 4 och 4,5 på tölt, passen fick vi inte så mkt på för läggningen blev ganska sen och tempot lite lågt. men jag tycker de va jätte bra med tanke på att jag inte kunde rida ihop han så bra när jag inte hade sadel.

Hade du bilder från avelsbedömningen? skicka gärna ett Pm i sånna fall

Sv: örnäs regional

Ska vara med i 5-gång och T2. :)
Bara andra gången jag tävlat t2, så hoppas det går bra ;)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka