Ormbett igen...

Meibla

Trådstartare
jaha... då var det dax igen.. Då har man suttit 3 timmar hos vet ikväll *suck*. Lilltjejen fick för sej att leka med en huggorm ute vid ena fårhagen för ett par timmar sen och det slutade med ett bett i nosen på henne. :(

Hon ser ut som Rudolf med röda mulen nu typ och jag tycker så synd om henne. :cry:

För bara 1,5¨månad sen så blev min ena hane biten och det börjar bli aningen tjatigt. Att dom inte lär sej att dom inte ska leka med såna saker.

Hanen blev ju biten förra året också, så han borde ju ha lärt sej det, men ikke.

Vet egentligen inte varför jag skriver detta, men jag antar att jag bara måste skriva av mej lite.

Passa på att be veterinären skriva ut kortison till hundarna när du ändå är inne. :idea: Det låter som om det kan komma till användning, om du inte redan ger dem det vid ormbetten. :smirk:

Misstänkte det eftersom det inte är första gången du fått dem bitna. Hoppas det går bra den här gången med. :)

mjo. det hoppas jag med. Stackarn skriker ju så fort hon nuddar nåt med nosen nu. *suck*.
ibland undrar man vart alla j*vla huggormar kommer ifrån. :(
Börjar tröttna på dom nu.

Det verkar vara ett riktigt ormår i år. Har sett väldigt mycket orm i år. Många påkörda och många levandes.

Själv så är jag glad så länge de där läskiga sakerna håller sig i skogen och borta från trädgården!

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund är världens snällaste och larvigaste, inte alls mig emot, men problemet kommer när hundägarna runt om där jag bor då tycker det...
2
Svar
39
· Visningar
3 055
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar