Orlando vici

Sv: Orlando vici

Jag är inte så imponerad hittills. Är du inne på franskt nu? Isåfall håller jag fast vid mitt tidigare råd :)

Vacker och begåvad:love:
Och på köpet en låg inavelskoefficient för den som föredrar det :idea:

Jag är inne på allt! Vimsigast av alla. Bosse rekommenderade In Love With You eller Scarlet Knight.

Jag älskar Scarlet Knight...dock kan dom bli lite skarpa , men riktiga tävlingsmaskiner....förvalta den väl så har du o åka med.....

Nej då, det blir ju så. Det är bra att du har tid på dig att välja så du slipper göra ett snabbval. Ja Scarlet kan ju vara ett bra alternativ, In Love With You är jag inte så jätteförtjust i men visst har han en del avkommor som går. Det man ska komma ihåg är att Nesmiles linje har lagt en hel drös med topphästar, men det är inte alltid så lätta att jobba med...

Du frågade en gång om So Perfekt, jag lyckades inte få fram någon info, han såldes troligen som ettåring så min kompis kände inte till honom så bra.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fredrik Wallins stjärnhäst Orlando dog efter sista loppet på Solvalla under tisdagen, skriver Expressen. Det är andra svenska travhästen...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Kamomilla
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka