M
Moej
I ett halvår har det knappt varit roligt att gå till stallet. Orsaken är att min häst inte tycker om att göra någonting, hon vill inte komma in, inte bli borstad, absolut inte riden, vill inte promenera, hon vill inte göra någonting alls! Och om hon inte tycker om det vi gör, hur ska jag då kunna göra det? Känner mig jättesjälvisk då, och det är jättejobbigt när hon inte vill något, och det är väldigt jobbigt att inte veta vad jag ska göra för att hon ska tycka om mig och det vi gör..
Jag borde väl egentligen sälja henne men jag kan inte. Tycker om henne för mycket. Men hon kanske får det roligare hos någon annan, som hon gillar och som kan klura ut vad HON gillar. Fast, om jag skaffar ny häst kanske det blir likadant med den hästen.. Uschusch jag vet inte vad jag ska gööööraa...
Jag borde väl egentligen sälja henne men jag kan inte. Tycker om henne för mycket. Men hon kanske får det roligare hos någon annan, som hon gillar och som kan klura ut vad HON gillar. Fast, om jag skaffar ny häst kanske det blir likadant med den hästen.. Uschusch jag vet inte vad jag ska gööööraa...