Ordbehandlingsprogram på Spanska

Rea

Trådstartare
Har ni tips om var jag kan hitta ett program som kan rätta mina tjusiga stavfel när jag skriver word dokument ipå spanska?

/kristel, som alltid bommar sina ´´´´´ :o
 
Sv: Ordbehandlingsprogram på Spanska

Hmm kan man inte lägga in en rättstavning i Word??
Ska väll gå.

När jag körde word så gick det både med svenska och engelska.
 
Sv: Ordbehandlingsprogram på Spanska

Tja, dels så bör word stödja ca femtioelva miljoner språk bara man har installerat det (ifall du inte har det installerat, prova att stoppa i cd:n, ifall du då inte har en crack), i annat fall kan du ladda hem en opensource-lösning som heter openoffice (finns att ladda hem på www.openoffice.org där man kan installera språk enkelt) helt gratis.
 
Sv: Ordbehandlingsprogram på Spanska

Ja det borde ju gå :) men jag har ju inte spanska i mitt Word :mad:.
 
Sv: Ordbehandlingsprogram på Spanska

Tack för tipset, ska kolla den länken i morgon!
 
Sv: Ordbehandlingsprogram på Spanska

:( Här hade maken redan varit inne och laddat ner vad som skulle behövas.
Får inte in någon spanskmodul öht :cry: ...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
289
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: Gulis
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 432
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
3 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp