För ett par månader sedan fick min boxertik på fyra år en knöl, som veterinären sa att vi skulle hålla koll på, men inget vi behövde göra något åt riktigt än eftersom den var så "fin". Nu har den knölen ändrat form och dubblat i storlek plus att hon fått ytterligare "knölar" som kan beskrivas som små platta flan ungefär. När vi var till en annan veterinär i ett annat ärende pratade vi om knölarna och hon rekommenderade en operation så vi har bokat tid för röntgen av lungor nu, och lär väl prata mer om ev. operation då.
Eftersom jag är lite orolig har jag kollat upp det och känner mig lite lugnare, men med tanke på hur pass vanligt det är kanske det finns någon här som kan berätta hur det gick till för era hundar, t.ex. vad ni gjorde för tester innan, hur gick operationen? Rehabiliteringstid? Och hur mycket betalade ni för allt?
Tacksam för svar
Eftersom jag är lite orolig har jag kollat upp det och känner mig lite lugnare, men med tanke på hur pass vanligt det är kanske det finns någon här som kan berätta hur det gick till för era hundar, t.ex. vad ni gjorde för tester innan, hur gick operationen? Rehabiliteringstid? Och hur mycket betalade ni för allt?
Tacksam för svar