Ont i ryggen

modzan

Trådstartare
Jag håller på att leta sadel till min häst och har haft en hemma och provat i några dagar. dag 4 började hon krulla i hop sig fram och lätta i baken. Den sadeln åkte tillbaka och hon slapp sadel i tre dagar. Igår provade jag en ny och hon gjorde fortfarande likadant. Vad ska jag göra nu och beror de på sadeln( vilket det borde göra)

Sv: Ont i ryggen

Jag vet. Hon kommer på jullovet. Men jag undrar vad jag ska göra tills dess

Sv: Ont i ryggen

Jag har beställt en bomlös! Hadde en på prov i en vecka, och hästen älskade den!! =) Han har avskytt alla andra sadlar...

Liknande trådar

Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
666
Senast: tara
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
792
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 132
Senast: Freazer
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3