alazzi
Trådstartare
Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor. Jag har försökt att öka grönsaksdelen i min diet men jag får ont i magen av allt. Typ. Det känns som om maten stannar i halsen och inget händer. Och magen sväller upp. Var precis iväg och åt kyckling, ris och grönsaker på restaurang. Totalstopp. Och sen fiser jag blöta fisar som tyvärr har andra biverkningar på ljusa byxor...På lunchen äter jag typ Wasa knäckebröd och det ger också blöta fisar.
Jag äter ju mat ändå men det är jobbigt. Kan inte ha ljusa byxor och jag ser inte fram emot måltider alls.
Min husläkare har inga råd alls utan tycker bara att jag får väl äta ändå vilket jag ju gör. Min kompis kallar mig för shetlandsponby eftersom jag alltid vill äta.
Tillägg. På semestern kunde jag äta allt utan magproblem så det känns som det är stressrelaterat.
Jag äter ju mat ändå men det är jobbigt. Kan inte ha ljusa byxor och jag ser inte fram emot måltider alls.
Min husläkare har inga råd alls utan tycker bara att jag får väl äta ändå vilket jag ju gör. Min kompis kallar mig för shetlandsponby eftersom jag alltid vill äta.
Tillägg. På semestern kunde jag äta allt utan magproblem så det känns som det är stressrelaterat.
Senast ändrad: