One way hästtransporter?

S

SessCa

Vet inte om frågan ligger fel. :o
Finns ju att hyra s.k One-way släp, men finns det att hyra sådanna hästtransporter också?
Har kikat runt lite men hittar inget vettigt, någon som vet?

Sv: One way hästtransporter?

Jag vet att frågan har varit uppe tidigare och jag tror INTE att det finns den möjligheten.

Borde inte de bensinmackarna som typ statoil, kanske hyra ut så? De mackarna finns ändå över hela Sverige...

Jasså? Vad jag förstår av din länk så rör det sig om beg.släp, inte envägsuthyrning av hästsläp. Prislistan gällande envägssläp gäller vanliga täckta släpvagnar, inte hästsläp. Hittar du andra uppgifter får du gärna länka till dem. :D

jag har iaf hyrt en värmlandsvagn i linköping och lämnat den i bromma. de va en värmlandsvagn som det stod thule rental på hela sidan och bak på transporten

När gjorde du det? Det hade nämligen den servicen tidigare, men enligt den representat jag pratade med fick de sluta eftersom det var svårt att få tillbaka släpen. De hade en tendens att hamna i Sthlm, Gbg och Malmö för det mesta, inga som gick i retur. :crazy:

körde häst den vägen i somras :crazy:

Mia_R skrev:
När gjorde du det? Det hade nämligen den servicen tidigare, men enligt den representat jag pratade med fick de sluta eftersom det var svårt att få tillbaka släpen. De hade en tendens att hamna i Sthlm, Gbg och Malmö för det mesta, inga som gick i retur. :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 832
Senast: ako
·
Utrustning Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: lillan222
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Cavallo
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring
  • Hönstråden II