Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men anledningen till att det är så dött här beror väl på att ni som är här inte skriver, om jag tolkar det rätt? Eftersom åtminstone hälften av de som svarat hellre vill vara här egentligen? Jag tycker självklart det är jättetrist att det är på det här viset, då Islandshäst varit ett väldigt aktivt forum tidigare.
Vill man få upp blodtrycket ska man gå in där på båda facebooksidornaJa fast varför är det dött? Är det någonstans jag inte skriver så är det på FB, varför? Ja främst därför att nivån på diskussionerna ligger på nivån som var här för 10-15 år sedan, för mig som kikade in på eksem sidan höll jag på att sätta kaffet i halsen. Sidan var knökfull med säljare av diverse effektiva fodertillskott och annat smått och gott som botar eksem. Med en massa nya hästägare, så ska nog hjulet gå ett varv till.
Jag tycker just islandshästforumet dött lite av att kunna gilla.. :/Bukefalos.
Nu har jag förvisso inte varit på islandsdelen speciellt länge.
Men allmänt så är folk så spetsiga på facebook och som redan sagts så har många svårt att ta till sig information som motsäger deras bild av verkligheten.
Visst kan vi ha vassa diskussioner på Buke också, men den generella stämningen tycker jag är betydligt trevligare.
Om vi tycker buke är lite dött så får vi försöka ändra det tycker jag.
Ju mer aktivitet desto mer hakar även nya som kikar in här på.
Då får vi försöka sluta att bara gilla och svara med någon kommentar också dåJag tycker just islandshästforumet dött lite av att kunna gilla.. :/