Harbor Trådstartare 13 Aug 2013 #1 Annars är hästen ok och har ingen feber. Är det normalt och går det om av sig själv?
Korven 13 Aug 2013 #2 Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Inget ovanligt, jag har sett det på flera hästar men inte på min.
Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Inget ovanligt, jag har sett det på flera hästar men inte på min.
Emmae__ 14 Aug 2013 #3 Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Min ena häst får också alltid så, brukar vara borta igen på 3 dagar
Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Min ena häst får också alltid så, brukar vara borta igen på 3 dagar
Harbor Trådstartare 14 Aug 2013 #4 Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Tack, skönt att höra. De var så ömma, att när tyglarna nuddade dem, så stegrade den sig! Idag var de kanske lite mindre eller åtminstone inte värre.
Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Tack, skönt att höra. De var så ömma, att när tyglarna nuddade dem, så stegrade den sig! Idag var de kanske lite mindre eller åtminstone inte värre.
r_freddy 14 Aug 2013 #5 Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Min får också så :-) Men blir även öm vid böjning av halsen till Höger o vänster. Så det blir ingen ridning på 1v efter vaccinering :-(
Sv: Ömma bulor på halsen efter vaccination igår Min får också så :-) Men blir även öm vid böjning av halsen till Höger o vänster. Så det blir ingen ridning på 1v efter vaccinering :-(