Om ni inte "fick" ha islandshäst...

Sv: Om ni inte "fick" ha islandshäst...

Kallblodstravare och eller arabisktfullblod, gillar som raserna skarpt:)
Uppvuxen med kallblodstravare och ridit/ägt araber mellan 2002-2011, saknar araberna en aning fast då mest en spec arab som har en stor plats i mitt hjärta så som första kallblodstravaren jag lärde känna.

Köpte en isis i mitten av maj -10 och andra septemer -10 så dom har jag fastnat för ordentligt, båda mina är mina små troll och bästa vänner:love:

En jakthund, antingen en fågelhund eller älghund....eller en av varje!

Då hade det blivit en Harley chopper igen :cool:

Ride free, Ride cool

Bikers.jpg

Haha ja där sade du något!

Ångrade mig, vill inte ha PRE eller welsh-, jag vill något ännu vildare som en -67 shelby gt500 mustang:love:

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Edla
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
327
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
358
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Stora shoppingtråden III