Om ni inte "fick" ha islandshäst...

Sv: Om ni inte "fick" ha islandshäst...

Kallblodstravare och eller arabisktfullblod, gillar som raserna skarpt:)
Uppvuxen med kallblodstravare och ridit/ägt araber mellan 2002-2011, saknar araberna en aning fast då mest en spec arab som har en stor plats i mitt hjärta så som första kallblodstravaren jag lärde känna.

Köpte en isis i mitten av maj -10 och andra septemer -10 så dom har jag fastnat för ordentligt, båda mina är mina små troll och bästa vänner:love:

En jakthund, antingen en fågelhund eller älghund....eller en av varje!

Då hade det blivit en Harley chopper igen :cool:

Ride free, Ride cool

Bikers.jpg

Haha ja där sade du något!

Ångrade mig, vill inte ha PRE eller welsh-, jag vill något ännu vildare som en -67 shelby gt500 mustang:love:

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
789
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre personer från Sörmland åtalas för djurplågeri. Det efter att trion utsatt åtta islandshästar för allvarligt lidande, varav en häst...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Svamp?
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka