Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade prövat köpa mig en liten peruvian paso eller en saddlebred(fast dom e så stora!). Pason har ju typ tölt och är en liten häst/stor ponny. Saddlebreeden är ju desto större men har riktigt tölt.
Eller hade jag bara köpt en ponny -vilken som helst i lagom c-d-storlek.
Jag vill ha hästar som har MYCKET vilja, uttryck, känslighet, kraft och mycket lyft och gångarter. För att generalisera grovt så ex, PRE eller liknande raser. Gärna kraftiga men lätta exteriörer som också passar in på nämnda ras och welsh cob osv!
Islandshäst Jag tänker att det är de flesta av oss - vi som varit med ett tag har liksom hunnit göra de flesta av misstagen på ett eller annat vis 😆...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.