kolblakkur
Trådstartare
Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
Utan tvekan.Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
Om inget annat har hjälpt (då hade det ju inte varit ett stort komplex) och det är utan narkos eller signifikanta risker för men och konsekvenser så kanske. Smärtfritt känns oviktigt i sammanhanget så länge det handlar om tidsbegränsad smärta.Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
Räknas mentala åkommor? I så fall, kanske... Jag hade gärna blivit av med min scenskräck. Men något kroppsligt som det är värt att lägga så mycket pengar på kan jag verkligen inte komma på.Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
Nej, men å andra sidan har jag kanske inte heller något som jag skulle räkna som komplex?Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
JaOm ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
Ja utan att tveka.Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?
Jag fick läsa två gånger för att ens fatta frågan. Men du förutsätter att ett komplex är något som har med utseendet att göra, alltså?Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni gjort det om ni haft pengarna?