Om man önskar sig en ny funktion/förbättring på buke?

jennyjenny

Trådstartare
Finns det någon önskelista då? Jag skulle vilja att när jag för muspekaren över "Gå till första olästa inlägget" så skulle det istället stå hur många olästa jag hade i tråden. :idea:

/jennyjenny -kontrollfreak

Sv: Om man önskar sig en ny funktion/förbättring på buke?

skulle vilja ha en sida med enbart spel, dvs: att alla skulle kunna posta länkar med spel i. så man slipper leta runt på dator varje gång.

Det skulle jag också uppskatta. Får försöka sålla bort speltips från datorproblem hela tiden :)

Även om Buke är lite halvt "kinkiga" när det gäller länkar så kanske ett länktips-forum kunde skapas?

Ett underforum till Datorer som heter Spel som sväljer både spellänkar och spelcheats och spelinstallationer? Det lät som en bra idé!

Ett underforum till Datorer som heter Spel som sväljer både spellänkar och spelcheats och spelinstallationer? Det lät som en bra idé!

Ja!!! Det tycker jag oxå låter superbra!!!! :)

JA

och en som heter MSN, jag fattar inte varför det är så förbenat svårt att vända sig till MSN:s svenska support när det strular :angel:

Anna-Karin, moderator

Senast ändrad:

jag skulle vilja att man kunde se om man har fått svar på något inlägg som man fått i någon annans tråd. Alltså om någon har tryckt på min "knapp" och svarat. Så man slipper gå igenom alla trådar man skrivit i för att se om man fått någon kommentar om det man skrev.

fast det kanske redan finns fast jag har missat det?:o

Jag skulle också vilja att en markör visar att ngn svarat just mig i en tråd som jag svarat i(som jag svarat-prenumererar på).

Fast det tär nog rätt mycket mer på databasen och webbservern, än som det är nu.

Senast ändrad:

Jag skulle vilja att det fanns en "svara TS" knapp längst ner, så att man slapp bläddra tillbaka för att svara!

Eller så kanske det redan finns, den blå knappen längst ner, svarar den TS eller det senaste inlägget?

Lätt att testa,, klickade på den knappen nu....

Den svarar på det sista inlägget i tråden.

Okej, jag har aldrig vågat testa :p
Då får min knapp stå kvar på önskelistan då!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 948
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 142
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar