Olyckans dag för mina kissemissar?

clusia

Trådstartare
*S* Idag har mina kissar haft kul. Eller ja, så kul kanske det inte var egentligen men jag kan iaf inte låta bli att skratta.

Under middagen så hör vi hur ngt ramlar i golvet med ett stort brak. Vi bävade över vad det skulle vara så vi lät det ligga tills vi ätit klart. När vi går upp och kollar så ser vi att en blomkruka ramlat i golvet. Dock höll den men lämnade en stor hög jord efter sig.

När jag och mamma håller på att städa upp så hörs ett nytt brak. Ett stoooort brak. Vi springer och kollar och ser till vår stora förtvivel att vår andra katt haft ner en glaslykta som på nått mitakulöst sett höll, och en prydnadsstaty som pappa fick i 50års-present som gått i generationer som INTE höll.
Bredvid sitter en kissekatt och ser skamsen ut. :smirk: :rofl:

Sv: Olyckans dag för mina kissemissar?

jag känner igen det där:smirk:

Min svart lilla:devil: var hos min mamma när vi var på semester. En lördag morgon kl 06.30 ca så vaknar mamma av en jätte smäll:crazy:
Då var det en potta som hon har fått från sin mormors mormor. En hel uppsättning med " handfat" mm det gick i tusen bitar.

Nu e Pelle- Jönsson portad från "mormor":eek:

Sv: Olyckans dag för mina kissemissar?

hm, mina små.. jag trodde att de drack som fan.

hittade en kudde som var blöt i en exakt rektangel... fattade inget, sniffade och undrade om det var kiss men det luktade inget..

tog ett bra tag...tills jag såg en kisse sätta framtassarna på fönsterbrädan.. och sedan missa med baktassarna.. frenetiskt försökte han hålla i sig.. men plums.

rakt ner i vattenskålen brevid soffan. de har alltså inte druckit som svampar. de har ramlat ner i vattenskålen, inte bara en gång. jag har torkat upp ett antal ggr efter klumpiga små missar :rofl:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 645
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 470
Senast: Heulwen
·
Hästvård Tadaa....så var allt igång igen... :smirk: Bakgrund: Lilla Misse ramlade ner i ett dike för 10 veckor sen, slog sig Rejält och han...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Jen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama