Olika stora sidor.

Malin_L

Trådstartare
Jag upptäckte idag när jag loggade in på Buke att ÄU är för stor för min dataskärm men inte de andra forumen, S och Gnägg tillexempel är som vanligt.
Vad kan detta bero på??

Sv: Olika stora sidor.

Kan bero på att någon lagt in en "bautalänk" i en tråd. Oftast är det så, när det blir så..

Brukar inte bautalänkarna förkortas nu förtiden?
Jo, det gör dom, men kanske bara i tråden?

Bautalänkarna förkortas när man ser inlägget, men i snabbvisningen i forumet så fungerar inte det.

Det man kan göra är att be moderatorn gå in och göra om länken till klickbar text, då blir den kort även i förhandsvisningen.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·
Anläggning Upptäckte idag att hästarna börjat gnaga på de stora granarna i hagen. Det finns ett antal grandungar med stora granar. Bästa o...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV