Okej, here we go again!

C

Cronis

:devil:

Hela kvällen har det varit som sirap de luxe.
"sidan kan inte visas"

Och man får klicka två gånger på varje grej för att det ens ska bli ett försök till något som ska hända, som ändå i 9 fall av 10 slutar i att sidan itne kan visas...

Vad är det för fel?

Satt nyss och väntade på att skicka ett inlägg som tog säkert 5 minuter innan det gick iväg.

Och ja, alla andra sidor funkar finemang, sitter å lyssnar på webradio utan problem.
Har BBB.

Jag blir galeeen :D

Sv: Okej, here we go again!

:rofl::rofl: buke har funkat fint för mig ikväll:p

Däremot krånlar det ibland annars men det tror jag har att göra med datorn/uppkopplingen..oliks sidor brukar turas om och strejka ibland men oftast är det masstrejk:mad:

Din dator kanske tröttnat på buke:eek:

förlåt för ett lite flumigt inlägg...

Det är fruktansvärt segt även för mig, och jag har också Bredbandsbolaget. Men för mig är det inte bara Buke som strular, utan även flera andra sajter. Så jag gissar att det är BBB som har problem med någon lina.

Här rasslar det fort som attan i sedvanlig ordning, så problemet ligger nog inte hos buke :p

Det är fruktansvärt segt även för mig, och jag har också Bredbandsbolaget. Men för mig är det inte bara Buke som strular, utan även flera andra sajter. Så jag gissar att det är BBB som har problem med någon lina.

Jag har jätteproblem med buke nu, men även ett par andra sidor. En del andra sidor går som tåget dock.... har oxå BBB. :crazy:

Jag har jätteproblem med buke nu, men även ett par andra sidor. En del andra sidor går som tåget dock.... har oxå BBB. :crazy:

Just nu, (i skrivande stund) har jag problem med YT.... STORA, medan Buke funkar über! :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka