T
Tippan
Lillan är i höglöp. En hysteriskt kissande och flåsande hund. Kan livet bli jobbigare? Hon går runt här hemma och kommer på att hon är urkissnödig med något täta frekvenser. Så kissnödig så att hon måste komma och flåsa mig upp i ansiktet.
I morse så väckte hon mig klockan sju för hon var så nööödig så att hon nästan doooog. Kissade och lade en stor hög precis utanför huset.
-Matte? Du fattar väl att jag håller på att döööööö?
Var ute på f.m och väl här hemma på e.m så har det satt igång. Hon kissar direkt utanför porten. (Hon håller alltså på att sprängas ) Sen hinner hon kissa tre gånger till, men glömmer bort att bajja. Jag har ännu inte lärt henne "bajsa", så det gör hon tyvärr inte på komando.
In. Sover en stund. KISSNÖDIG! Matte uuuut!
Men vilket härj *suck* Men det är andra dagen, så snart är det slut
I morse så väckte hon mig klockan sju för hon var så nööödig så att hon nästan doooog. Kissade och lade en stor hög precis utanför huset.
-Matte? Du fattar väl att jag håller på att döööööö?
Var ute på f.m och väl här hemma på e.m så har det satt igång. Hon kissar direkt utanför porten. (Hon håller alltså på att sprängas ) Sen hinner hon kissa tre gånger till, men glömmer bort att bajja. Jag har ännu inte lärt henne "bajsa", så det gör hon tyvärr inte på komando.
In. Sover en stund. KISSNÖDIG! Matte uuuut!
Men vilket härj *suck* Men det är andra dagen, så snart är det slut