Miran
Trådstartare
Det tillhör inte vanligheterna att jag ägnar mig åt skönhetsvård i någon större omfattning. Men när jag håller föreläsningar och rider vill jag använda linser eftersom glasögonen irriterar mig då. Problemet är att jag ser så jäkla dåligt på nära håll när jag har på mig linserna att jag inte kan dutta dit någon mascara. Får liksom chansa var den ska sitta ...
Nu sa min frisör att det går att sätta dit ögonfransar som sitter ett par månader, med färg och lite längre. Då skulle jag ju inte ha något behov av att måla dem. Är det någon som har testat? Hur länge håller det? Ser det naturligt ut? Jag vill inte se målad ut, bara ha lite färg på fransarna. Mina blir typ gula på sommaren...
Nu sa min frisör att det går att sätta dit ögonfransar som sitter ett par månader, med färg och lite längre. Då skulle jag ju inte ha något behov av att måla dem. Är det någon som har testat? Hur länge håller det? Ser det naturligt ut? Jag vill inte se målad ut, bara ha lite färg på fransarna. Mina blir typ gula på sommaren...