"Odölja" fb-inlägg?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har av misstag lyckats dölja inlägg från en fb-vän på min mobil. Lätt hänt, tyvärr. Kan se statusuppdateringarna om jag går in från datorn. Finns det något sätt att få tillbaks dem även från mobilen??

I appen i iphone (antar att andra ser liknande ut?) hanterar man sånt där genom att klicka längst ner till höger (på det som ser ut som tre rader) för att få fram en större meny. En bit ner där kan du välja hantera nyhetsflöde eller liknande. Välj personer. Där ser du villa du följer och inte och kan bocka för och av folk.
Antar att det var det du menade.

Tack, men det är inte det. Det står att jag följer min vän, så det är inte problemet. Det jag råkade klicka på var något i stil med "visa inte sådana här inlägg". Inte ordagrant, tror jag, men ungefär så.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 423
Senast: hastflicka
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat