Och höra fyrtakt då?

Ja, om man verkligen hör endast en häst är det inte så svårt, tycker jag. Dock måste jag reservera mig lite grann för min egen häst, eftersom jag är medveten om att jag kan bli hemmablind, eller döv, snarare, :D, och nog tycker att det är helt ren takt när den i själva verket är lite lite passaktig... ;)

Är i samma sits :), man hör ju det man så gärna vill höra. Tycker nog dessutom att det är lättare att känna, när det är ren takt går det mer framåt lite passaktigt blir det alltid lite gungeligung i sidled.

Liknande trådar

Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 387
Senast: Badger
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
772
Senast: Edla
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: Ajda
·
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Sporrskydd vid träning