nytt hästspel :)

T

Toviie

tror att jag har hittat ett nytt hästspel :) lite annorlunda än "vanliga" hästspel... men iaf, på sidan står det att det ska komma en beta verision under slutet av 2007 o att man ska kunna ladda ner den, men hittar den inte, nån annan som hittar?

sidan: http://www.ridingclub.com/home.php
 
Sv: nytt hästspel :)

"We are hoping to have a beta version ready in the beginning of November. The beta will be closed, with early forum members being invited to take part. If the beta goes well we will release the game shortly after. When the game is released, you can download it from this site and try it for free for 7 days! If you don't have the patience to download the rather large client, the game will also be available in stores at modest price with an extra month of free play. The subscription price is €5 a month."


Varför skulle man betala mer än en gång för ett så otroligt fult spel :confused:


Antar att betan inte var särskillt bra eftersom det inte går att ladda ner på sidan då
 
Sv: nytt hästspel :)

hästarna var ju inte snygga, de såg väldigt konstiga ut faktiskt.. men resten var ju ganska fint... undrar bara om man någonsin kan hoppa av hästen? eller om det bara handlar om att man ska rida? fattade inte det riktigt...
 
Sv: nytt hästspel :)

Det låter skitkul, hoppas att det går att ladda ner snart :angel: :D

Edit:
Nu såg jag att hästarna hoppade förjävligt :crazy:
 
Sv: nytt hästspel :)

jaa.. det verkar skitkul :) men ja, hästarna ser förjävliga ut när de rör sig/hoppar... men jag tror att det är många som har sagt till om det så jag tror att de håller på med det... filmerna är ju dessutom från en demo eller ngt..

tror att det här spelet kmr att bli jättebra eftersom de sk aförsöka att göra det så verklighetstroget som möjligt när det gäller att man ska kunna göra allt som man kan göra i ett riktigt stalll... :)
 
Sv: nytt hästspel :)

om demon kommer så ska jag nog testa, men jag befarar att det enda hästspelet som någonsin kommer vara något att ha inte kommer att finnas på bra många år om inte jag gör det själv ;)
Är vääldigt petig med spel och kan inte för gudarna förstå varför de inte kan animera hästar när de kan animera de flesta andra djur hyffsat bra.

Jag har slutat hoppas :cry: (men jag är påväg in i spelbranchen :devil: Då ska ni få se! :angel:)
 
Sv: nytt hästspel :)

men det här här typ ett sånt spel som jag alltid har hoppats på, men de kan ju inte göra hästar ordentligt, de ser ju liksom alltid störda ut på ngt vis :s dessutom är nästan alla hästspel så lätta så man klarar dom på typ en timme... vill ha lite mer längre spel liksom.. och det tror jag att det här är :) men dt börjar allafall bli bättre när det gäller hästspel. de börjar bli lite bättre tror jag än vad de har vart innan...
 
Sv: nytt hästspel :)

ja. Men det går så trögt i utvecklingen av hästspel. "De säljer inte så bra" Men det är ju inte så konstigt eftersom de är så fruktansvärt tråkiga, fula, lätta, dåliga :devil:
 
Sv: nytt hästspel :)

ja, faktiskt... liksom, hur kul ere å köpa ett spel om man vet att man kmr klara dt på en timme...? alla hästspel ser ju likadana ut... men jag har iallafall fått demon till det här nya spelet... och det verkar ganska kul.. påmiminer lite om my horse & me fast ändå inte :)
 
Sv: nytt hästspel :)

Det roliga är ju att man kan tävla mot andra!

TESTA! Det är skitkul :D

Hmm, betalningen är lite knepig bara, håller på med det just nu..
 
Sv: nytt hästspel :)

Javisst är det skoj! betalningen tkr jag också e lite knepig.. men spelet är så kul då det gör inget, och det kommer ju att komma updates också :)
 
Sv: nytt hästspel :)

OT
men är lite nyfiken, vad går du för spelutbildning?? :) funderar själv på att gå en..
 
Sv: nytt hästspel :)

Hur betalar man? Står bara att mitt mobilnr är ogiltigt. jag har testat "vanligt" nr, 0046 framför och +46... hur har ni gjort när ni betalade? jag vill spela NU! :p
 
Sv: nytt hästspel :)

Jag laddade ner och spelar lite, men jag har inte betalt nåt? :p Kanske nån prov-version jag har lyckats hitta. Rätt kul :p
 
Sv: nytt hästspel :)

jag vet =) längst upp på sidan.Men det går jätte trögt at ladda upp:(.Jag har till och med försökt:cry:.
 
Sv: nytt hästspel :)

hej!

Jo du det är lätt och hitta jag har själv laddat ner det typ 3 gånger..:)
när man kommer in på sidan äre ju som en ''reklam'' sak...över en gubbe där på bilden kommer det upp sen ''Download Now'' klickar på den så laddar man ner som vanligt å det..:)

Mvh Reneee:D
 
Sv: nytt hästspel :)

jag är medlem och har laddat ned men kan inte spel...:cry::cry:kan du bäretta??:bow::bow::bow::bump::bump::banana::banana:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
478
Senast: Emma-pemma
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
27
· Visningar
2 895
Senast: Jahopp
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp